O χρήστης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση τους στις εξής περιπτώσεις:
  1. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της PRINTIGO πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή/και προϊόντα κακής ή/και ελαττωματικής ποιότητας (π.χ. λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα προϊόντα κατά την μεταφορά ή φέροντα ελαττωματική συσκευασία κλπ)
  2. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (πρόβλημα λειτουργικό ή ποιοτικό) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
  3. σε όλες τις περιπτώσεις που αφορούν την εξατομικευμένη κατασκευή σακουλιών Doy Pack και καρτελακίων και το τελικό προϊόν έχει απόκλιση της επιλεγμένης/επιθυμητής απόχρωσης (άνω του 10%) από το δοκίμιο. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί να λάβει το δοκίμιο, η PRINTIGO δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει το εν λόγω τελικό προϊόν σε ενδεχόμενη απόκλιση της απόχρωσής του.

Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση/επισκευή, δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Επιπλέον, θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση/επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή/και το δελτίο αποστολής. 

Σε κάθε περίπτωση το προς αντικατάσταση/επισκευή προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατά την παραλαβή του και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. δελτίο αποστολής, τιμολόγιο, απόδειξη κλπ). 

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί τηλεφωνική ή/και γραπτή επικοινωνία με την PRINTIGO. 

Σε περίπτωση που παρέλθει το χρονικό διάστημα των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, η PRINTIGO δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή προϊόντος προς αντικατάσταση/επισκευή.

Scroll to Top